O ediție florală orientală moale a parfumului Allure. Te îmbrățișează cu un parfum proaspăt, atemporal, floral, lemnos și fructat.
Senzual cu un amestec de vanilie, chihlimbar și paciuli.
Prezintă accente calde și luminoase picante.
Difuzează misterul rafinat al Orientului.
An lansare: 2005.
Note de varf: bergamota, mandarina, piper roz.
Note de inima: iasomie, trandafir, iris, fructe confiate, vetiver.
Note de bază: vanilie franceză, ambră, paciuli, tămâie, „notă senzuală”.
Casa de design: Chanel.
Parfumurile de nișă reprezintă vârful rafinamentului olfactiv, aducând în prim-plan arome inovatoare și calitatea excepțională a ingredientelor. Aceste creații parfumate sunt caracterizate de producția limitată, atenția la detalii și unicitatea fiecărui flacon.
Parfumurile originale de nișă se disting prin utilizarea ingredientelor rare și prețioase, extrase cu grijă pentru a obține arome de cea mai înaltă calitate.
Parfumierii de nișă își exprimă creativitatea în mod liber, creând arome inovatoare și neconvenționale, adesea puse în valoare de concepte artistice sau narative.
Produse în cantități mici, parfumurile de nișă păstrează un caracter exclusivist. Acest fapt conferă posesorului un sentiment de autenticitate și raritate.
Alegerea unui parfum de nișă devine astfel o expresie personală a stilului și gusturilor individuale.
Parfumurile de nișă reprezintă vârful rafinamentului olfactiv, aducând în prim-plan arome inovatoare și calitatea excepțională a ingredientelor. Aceste creații parfumate sunt caracterizate de producția limitată, atenția la detalii și unicitatea fiecărui flacon.
Parfumurile originale de nișă se disting prin utilizarea ingredientelor rare și prețioase, extrase cu grijă pentru a obține arome de cea mai înaltă calitate.
Parfumierii de nișă își exprimă creativitatea în mod liber, creând arome inovatoare și neconvenționale, adesea puse în valoare de concepte artistice sau narative.
Produse în cantități mici, parfumurile de nișă păstrează un caracter exclusivist. Acest fapt conferă posesorului un sentiment de autenticitate și raritate.
Alegerea unui parfum de nișă devine astfel o expresie personală a stilului și gusturilor individuale.