An lansare: 1986.
Note de varf: Lavanda, Iasomie, Note verzi, Lamaie, Violeta, Bergamota, Floare de Nucsoara, Mandarina, Lacramioare, Trandafir si Ylang-Ylang;.
Note de inima: Chiparos, Fructe de Ienupar, Garoafa, Geranium, Tarhon, Lemn de santal, Coriandru, Petitgrain, Ciclamen si Scortisoara.
Note de baza: lichen, brad balsam, piele, vetiver, ambra, tamaie, cedru si mosc.
Casa de design: Givenchy. Nume parfum: Xeryus Rouge 1986. Gen: Bărbați.
Parfumurile de nișă reprezintă vârful rafinamentului olfactiv, aducând în prim-plan arome inovatoare și calitatea excepțională a ingredientelor. Aceste creații parfumate sunt caracterizate de producția limitată, atenția la detalii și unicitatea fiecărui flacon.
Parfumurile originale de nișă se disting prin utilizarea ingredientelor rare și prețioase, extrase cu grijă pentru a obține arome de cea mai înaltă calitate.
Parfumierii de nișă își exprimă creativitatea în mod liber, creând arome inovatoare și neconvenționale, adesea puse în valoare de concepte artistice sau narative.
Produse în cantități mici, parfumurile de nișă păstrează un caracter exclusivist. Acest fapt conferă posesorului un sentiment de autenticitate și raritate.
Alegerea unui parfum de nișă devine astfel o expresie personală a stilului și gusturilor individuale.
Parfumurile de nișă reprezintă vârful rafinamentului olfactiv, aducând în prim-plan arome inovatoare și calitatea excepțională a ingredientelor. Aceste creații parfumate sunt caracterizate de producția limitată, atenția la detalii și unicitatea fiecărui flacon.
Parfumurile originale de nișă se disting prin utilizarea ingredientelor rare și prețioase, extrase cu grijă pentru a obține arome de cea mai înaltă calitate.
Parfumierii de nișă își exprimă creativitatea în mod liber, creând arome inovatoare și neconvenționale, adesea puse în valoare de concepte artistice sau narative.
Produse în cantități mici, parfumurile de nișă păstrează un caracter exclusivist. Acest fapt conferă posesorului un sentiment de autenticitate și raritate.
Alegerea unui parfum de nișă devine astfel o expresie personală a stilului și gusturilor individuale.